RSS

Стихотворения от Надежда Радулова

17 Дек

Безкрайно мое нещо ти

Безкрайно мое нещо тиNadezhda-radulova
незнам с кой как къде когато
познах очите ти в очи-
те ми пробиха път, некакто
се случва на света, а чужда
на несвета бях още и
не виждах как блестят звезди,
в това, което е ненощем…

Безкрайно мое нещо ти

излез от другото ми тяло
скочи нескачай разтвори
нечулото и невидялото
око ухо нетрайна плът от
необратно огледало
без раждане проект за смърт
да свърша без да съм начало
но ти но ти но аз е ти…

Излез от другото ми тяло

и срещу мене застани
без да говориш спри неспирай
попитай ме и отвърни и
направи да неумираме
и да не сме не-аз не-ти
и там където се събираме
дъхът ни общ неизплачи
в горяща въглеродна диря…

И срещу мене застани

безкрайно мое нещо ти
неплът от неплътта ми синя
небог без бог да те прости
парче несмърт от кръв и тиня
в бездъното ми полетяло
не ме напускай без следи
излез от другото ми тяло
и срещу мене застани…

Безкрайно мое нещо ти

 
Вашият коментар

Posted by на 17/12/2015 in Uncategorized

 

Вашият коментар

 
