RSS

Стихотворения от Владимир Попов

07 Дек
Владимир Попов

Владимир Попов

очакване

кого очакват обувките трескаво
в антрето на къщата

очакват тази която никога вече
няма да дойде

кого очакват ръкавиците трепетно
върху шкафчето в стаята

очакват тази чиито ръце
са завинаги скръстени

кого очаква без дъх огледалото
на стената до нишата

очаква тази която вече
не диша

14–24.05.2013
знак

остър звън на строшено стъкло
непохватния ти
пак изпусна невидима чаша

нощен глас от незнаен ефир
уж изключи звука
а го чуваш дори и без звук

от неведом за другите праг
от съня чийто дом обитаваш
дай ми знак дай ми знак дай ми знак

03.06.2013

ориентир

мисълта ми фиксира непрекъснато
единствена точка от земното кълбо

където и да съм
тя е моят ориентир

по силен от магнит
по видим от светлина

дървен кръст
в центъра на света

01.07.2013
Из „Лична хроника”, изд. „Светулка 44 АТЕНЕЙ”, 2013

 
Вашият коментар

Posted by на 07/12/2014 in Uncategorized

 

Вашият коментар

 
